Kā rīkoties, ja preces komplektācijā trūkst atsevišķu detaļu (piederumi, lietošanas instrukcija u.c.)?
Jautājums
Kā rīkoties, ja preces komplektācijā trūkst atsevišķu detaļu (piederumi, lietošanas instrukcija u.c.)?
Risinājums
Ja ierīces komplektācija nav pilnīga, lūdzu, sazinieties ar mums, zvanot pa tālruni +371 66778817, vai rakstiet uz e-pastu: . Mēs veiksim jebkuras trūkstošās detaļas piegādi. Ja trūkst lietošanas pamācības, to var lejupielādēt vietnē . Dodieties uz sadaļu “Atbalsts”, pēc tam izvēlieties “Lietošanas pamācības”.
Vai šis raksts bija noderīgs?
Saistītie raksti
- Vai es varu ieplānot ierīces piegādi, veicot pasūtījumu?
- Iespējamie kavēšanās iemesli
- Vai es varu saņemt savu pasūtījumu personīgi?
- Kādas piegādes iespējas ir pieejamas?
- Kā var pievienot vai mainīt piegādes adresi?
- Jūs esat saņēmuši manas atpakaļ nosūtītās preces, kā es varu saņemt naudas atmaksu?
- Kā var nosūtīt atpakaļ preces?
- Kā es varu izsekot savu pasūtījumu?
- Kad mans pasūtījums tiks piegādāts?