Kas ir iekļauts jūsu garantijā?

Problēma

Kas ir iekļauts jūsu garantijā?

Risinājums

Ja kaut kas notiek ar jūsu iegādāto preci, jums, kā patērētājam, ir tiesības saņemt naudas atmaksu, apmainīt preci vai veikt tās remontu. Lai iegūtu informāciju par savām juridiskajām tiesībām gadījumos, kad produkts ir bojāts, lūdzu, skatieties mūsu "Noteikumus un nosacījumus", kurus var atrast . Atsevišķiem produktiem ir spēkā pagarinātā garantija. Šādā gadījumā tiem var tikt piemēroti individuāli noteikumi un nosacījumi.

šeit

Jūsu garantijas priekšrocības (garantijas periodā):

Serviss

Autorizēta “Electrolux” tehniķa apmeklējums bez maksas (lielajām ierīcēm).

Rezerves daļas

Oriģinālās rezerves daļas tiks nodrošinātas bez papildu maksas.

Maksa par tehniķa vizītēm

Tehniķa vizītes ir bez maksas, ja bojājuma remonts ir noteikts jūsu garantijā, arī gadījumos, kad ir nepieciešamas vairākas vizītes (lielajām ierīcēm).

Preces maiņa

Ja mūsu tehniķis nevar salabot jūsu ierīci, ierīce tiks apmainīta bez papildu maksas. Ierīce tiks piegādāta un jūsu vecā ierīce tiks aizvesta. Lūdzu, ņemiet vērā, ka jūsu garantija neattiecas uz bojājumiem, kas nav saistīti ar ražotāju, piemēram, neatbilstoša ierīces lietošana.

Ja jums ir nepieciešami remonta pakalpojumi, lūdzu, zvaniet mums pa tālruni +37166778818, vai rakstiet uz e-pastu: .

info.latvija@electrolux.com

Lūdzu, sazinieties ar mūsu Servisa nodaļu, zvanot pa iepriekš norādīto tālruņa numuru, lai iegūtu sīkāku informāciju.

Vai šis raksts bija noderīgs?