Bezmaksas piegāde pasūtījumiem virs 40€30 dienu atgriešanaSirdsmiers
Serviss un atbalstsPalīdzības raksti
  • Serviss un atbalsts
  • Palīdzības raksti

Es nevaru pabeigt pirkumu. Kā man rīkoties?

Jautājums

Es nevaru pabeigt pirkumu. Kā man rīkoties?

Risinājums

Zvaniet mums pa tālruni +37166778817. Mēs jums labprāt palīdzēsim.

Vai šis raksts bija noderīgs?

Saistītie raksti

  • Kurus norēķināšanās veidus var izmantot?
  • Kad tiks iekasēta maksa no kredītkartes?
  • Vēlos uzzināt vairāk par preci, kuru plānoju pasūtīt. Kā es varu to izdarīt?
  • Kā var saņemt rēķina kopiju?
  • Vai mani maksājumi ir droši?
  • Ar cik ilgu laiku ir jārēķinās, lai saņemtu atmaksu kredītkartes kontā?
  • Man ir nepieciešams PVN faktūrrēķins. Vai ir iespējams to saņemt?
Logo

Kontakti

Sazināties ar mumsAtstāj atsauksmiServiss un atbalstsReģistrēt produktuLejupielādēt instrukcijasLejupielādēt katalogusGarantijaBUJPalīdzības raksti

Par Electrolux (angliski)

Electrolux GrupaPrese un jaunumiFinansiālā informācijaVide un ilgtspējaKarjeras iespējasFacebookYouTube

Electrolux Latvija

JaunumiPasākumiApbalvotā produkcijaReceptesE-Lucid

Populāri produkti

Tvaika cepeškrāsnisIndukcijas virsmasLedusskapji ar saldētavuTvaika nosūcējiTrauku mazgājamās mašīnasVeļas mazgājamās mašīnasVeļas žāvētājiVeļas mazgājamās mašīnas ar žāvētājuPutekļsūcējiGaisa attīrītājiAksesuāri

Iepirkties

Iemesli pirkšanai no ElectroluxNoteikumi un nosacījumiBUJ tiešajiem pirkumiem no Electrolux.lvPadomi tehnikas iegādei
  • Electrolux mājas lapas Noteikumi un nosacījumi
  • Datu privātuma paziņojums
  • Paziņojums par sīkdatnēm
  • Informācija par pieejamību