Bezmaksas piegāde pasūtījumiem virs 40€30 dienu atgriešanaSirdsmiers
Serviss un atbalstsPalīdzības raksti
  • Serviss un atbalsts
  • Palīdzības raksti

Kā es varu izsekot savu pasūtījumu?

Jautājums

Kā es varu izsekot savu pasūtījumu?

Risinājums

Kad jūsu pasūtījums tiks izsūtīts, savā e-pastā saņemsiet izsekošanas saiti. Varat arī pieteikties savā kontā mūsu tīmekļa vietnē, lai pārbaudītu pasūtījuma statusu.

Vai šis raksts bija noderīgs?

Saistītie raksti

  • Vai es varu ieplānot ierīces piegādi, veicot pasūtījumu?
  • Iespējamie kavēšanās iemesli
  • Vai es varu saņemt savu pasūtījumu personīgi?
  • Kādas piegādes iespējas ir pieejamas?
  • Kā var pievienot vai mainīt piegādes adresi?
  • Kā rīkoties, ja preces komplektācijā trūkst atsevišķu detaļu (piederumi, lietošanas instrukcija u.c.)?
  • Jūs esat saņēmuši manas atpakaļ nosūtītās preces, kā es varu saņemt naudas atmaksu?
  • Kā var nosūtīt atpakaļ preces?
  • Kad mans pasūtījums tiks piegādāts?
Logo

Kontakti

Sazināties ar mumsAtstāj atsauksmiServiss un atbalstsReģistrēt produktuLejupielādēt instrukcijasLejupielādēt katalogusGarantijaBUJPalīdzības raksti

Par Electrolux (angliski)

Electrolux GrupaPrese un jaunumiFinansiālā informācijaVide un ilgtspējaKarjeras iespējasFacebookYouTube

Electrolux Latvija

JaunumiPasākumiApbalvotā produkcijaReceptesE-Lucid

Populāri produkti

Tvaika cepeškrāsnisIndukcijas virsmasLedusskapji ar saldētavuTvaika nosūcējiTrauku mazgājamās mašīnasVeļas mazgājamās mašīnasVeļas žāvētājiVeļas mazgājamās mašīnas ar žāvētājuPutekļsūcējiGaisa attīrītājiAksesuāri

Iepirkties

Iemesli pirkšanai no ElectroluxNoteikumi un nosacījumiBUJ tiešajiem pirkumiem no Electrolux.lvPadomi tehnikas iegādei
  • Electrolux mājas lapas Noteikumi un nosacījumi
  • Datu privātuma paziņojums
  • Paziņojums par sīkdatnēm
  • Informācija par pieejamību