Bezmaksas piegāde pasūtījumiem virs 40€30 dienu atgriešanaSirdsmiers
Serviss un atbalsts
  • Serviss un atbalsts

    Kā es varu izsekot savu pasūtījumu?

    Jautājums

    Kā es varu izsekot savu pasūtījumu?

    Risinājums

    Kad jūsu pasūtījums tiks izsūtīts, savā e-pastā saņemsiet izsekošanas saiti. Varat arī pieteikties savā kontā mūsu tīmekļa vietnē, lai pārbaudītu pasūtījuma statusu.

    Vai šis raksts bija noderīgs?

    Saistītie raksti

    • Vai es varu ieplānot ierīces piegādi, veicot pasūtījumu?
    • Iespējamie kavēšanās iemesli
    • Vai es varu saņemt savu pasūtījumu personīgi?
    • Kādas piegādes iespējas ir pieejamas?
    • Kā var pievienot vai mainīt piegādes adresi?
    • Kā rīkoties, ja preces komplektācijā trūkst atsevišķu detaļu (piederumi, lietošanas instrukcija u.c.)?
    • Jūs esat saņēmuši manas atpakaļ nosūtītās preces, kā es varu saņemt naudas atmaksu?
    • Kā var nosūtīt atpakaļ preces?
    • Kad mans pasūtījums tiks piegādāts?
    Logo

    Kontakti

    Sazināties ar mumsAtstāj atsauksmiServiss un atbalstsReģistrēt produktuLejupielādēt instrukcijasLejupielādēt katalogusGarantijaBUJ

    Par Electrolux (angliski)

    Electrolux GrupaPrese un jaunumiFinansiālā informācijaVide un ilgtspējaKarjeras iespējasFacebookYouTube

    Electrolux Latvija

    JaunumiPasākumiApbalvotā produkcijaReceptesE-Lucid

    Atklājiet Electrolux

    Tvaika krāsnisPlīts virsmasTvaika nosūcējiDzesēšanaTrauku mazgājamās mašīnasVeļas mašīnasVeļas žāvētājiVeļas mašīnas ar žāvētājuVeļas mazgāšanas piederumiPutekļu sūcējiDažādi piederumi

    Iepirkties

    Iemesli pirkšanai no ElectroluxNoteikumi un nosacījumiBUJ tiešajiem pirkumiem no Electrolux.lv
    • Electrolux mājas lapas Noteikumi un nosacījumi
    • Datu privātuma paziņojums
    • Paziņojums par sīkdatnēm