Kad mans pasūtījums tiks piegādāts?
Jautājums
Kad mans pasūtījums tiks piegādāts?
Risinājums
Piegādes laiks ir atkarīgs no jūsu atrašanās vietas, izvēlētā piegādes veida un produkta pieejamības. Kad jūsu pasūtījums ir apstrādāts un nosūtīts, jūs saņemsiet piegādes apstiprinājuma e-pasta vēstuli, kurā būs norādīts:
Paredzamais piegādes datums;
Izsekošanas saite;
Ja neesat saņēmis šādu e-pastu:
Pārbaudiet savu surogātpasta/nevēlamās vēstules mapi.
Ja e-pasts joprojām nav, sazinieties ar klientu atbalsta dienestu, zvanot pa tālruni +37166778817, vai rakstot uz e-pastu: eveikals@electrolux.com.
Vai šis raksts bija noderīgs?
Saistītie raksti
- Vai es varu ieplānot ierīces piegādi, veicot pasūtījumu?
- Iespējamie kavēšanās iemesli
- Vai es varu saņemt savu pasūtījumu personīgi?
- Kādas piegādes iespējas ir pieejamas?
- Kā var pievienot vai mainīt piegādes adresi?
- Kā rīkoties, ja preces komplektācijā trūkst atsevišķu detaļu (piederumi, lietošanas instrukcija u.c.)?
- Jūs esat saņēmuši manas atpakaļ nosūtītās preces, kā es varu saņemt naudas atmaksu?
- Kā var nosūtīt atpakaļ preces?
- Kā es varu izsekot savu pasūtījumu?