Es vēlos nosūtīt atpakaļ iegādāto preci, taču nevaru atrast rēķinu. Kā man rīkoties?
Jautājums
Es vēlos nosūtīt atpakaļ iegādāto preci, taču nevaru atrast rēķinu. Kā man rīkoties?
Risinājums
Tā nav problēma. Lai pārliecinātos, ka nauda tiek atmaksāta pircējam, mēs pieprasīsim citu pirkuma pierādījumu. Ja nav rēķins, mēs varam atsaukties uz kredītkartes/debetkartes darījumu jūsu bankas vai kartes izrakstā.
Zvaniet mums pa tālruni +37166778817, vai rakstiet uz e-pastu: , ja jums rodas jebkādi jautājumi attiecībā uz ierīces nosūtīšanu atpakaļ.
Vai šis raksts bija noderīgs?
Saistītie raksti
- Kad es saņemšu pasūtījuma apstiprinājuma e-pastu?
- Kā es varu saņemt informāciju par mana pasūtījuma statusu?
- Vai ir iespējams mainīt jau veiktu pasūtījumu?
- Piegādātās preces komplektācija nav pilnīga, nav visu piederumu. Kā man jārīkojas?
- Ar cik ilgu laiku jārēķinās, lai saņemtu jaunu preci bojātās vai nepareizās preces vietā?
- Neesmu saņēmis/-usi pasūtījuma apstiprinājumu. Kāds ir tā iemesls?
- Kā var zināt, vai pasūtījumu veicu pareizi?
- Vai ir iespējams anulēt jau veiktu pasūtījumu?
- Pasūtītā prece tika piegādāta bojāta. Kā man jārīkojas?
- Es pārdomāju attiecībā uz saņemto preci. Vai es varu to nosūtīt atpakaļ? Kā es varu izmantot atteikuma tiesības?