Vai ir iespējams mainīt jau veiktu pasūtījumu?
Jautājums
Vai ir iespējams mainīt jau veiktu pasūtījumu?
Risinājums
Ierīču pirkumi, kas veikti tiešsaistē, var tikt anulēti, ļaujot jums atkārtoti pasūtīt vēlamo preci Ja jūs vēlaties anulēt sākotnējo pasūtījumu, lūdzu, sazinieties ar mūsu komandu, zvanot pa tālruni +37166778817, vai rakstot uz e-pastu: eveikals@electrolux.com.
Vai šis raksts bija noderīgs?
Saistītie raksti
- Kad es saņemšu pasūtījuma apstiprinājuma e-pastu?
- Kā es varu saņemt informāciju par mana pasūtījuma statusu?
- Piegādātās preces komplektācija nav pilnīga, nav visu piederumu. Kā man jārīkojas?
- Ar cik ilgu laiku jārēķinās, lai saņemtu jaunu preci bojātās vai nepareizās preces vietā?
- Es vēlos nosūtīt atpakaļ iegādāto preci, taču nevaru atrast rēķinu. Kā man rīkoties?
- Neesmu saņēmis/-usi pasūtījuma apstiprinājumu. Kāds ir tā iemesls?
- Kā var zināt, vai pasūtījumu veicu pareizi?
- Vai ir iespējams anulēt jau veiktu pasūtījumu?
- Pasūtītā prece tika piegādāta bojāta. Kā man jārīkojas?
- Es pārdomāju attiecībā uz saņemto preci. Vai es varu to nosūtīt atpakaļ? Kā es varu izmantot atteikuma tiesības?