Kad es saņemšu pasūtījuma apstiprinājuma e-pastu?
Jautājums
Kad es saņemšu pasūtījuma apstiprinājuma e-pastu?
Risinājums
Pasūtījuma apstiprinājuma e-pasta vēstule tiek nosūtīta uzreiz pēc pasūtījuma veikšanas. Ja neesat to saņēmis:
Pārbaudiet savu surogātpasta/nevēlamās vēstules mapi. Piektdien vai nedēļas nogalē iesniegtie pasūtījumi var tikt apstrādāti līdz pirmdienai, pirms tiek aktivizēts apstiprinājuma e-pasts. Ja redzējāt pasūtījuma apstiprinājuma ekrānu vai saņēmāt e-pasta vēstuli, jūsu pasūtījums ir veiksmīgi veikts.
Ja joprojām nevarat to atrast, lūdzu, zvaniet kontaktu centra speciālistam +37166778817, vai rakstiet uz e-pastu: eveikals@electrolux.com , un mēs jums nosūtīsim citu kopiju.
Vai šis raksts bija noderīgs?
Saistītie raksti
- Kā es varu saņemt informāciju par mana pasūtījuma statusu?
- Vai ir iespējams mainīt jau veiktu pasūtījumu?
- Piegādātās preces komplektācija nav pilnīga, nav visu piederumu. Kā man jārīkojas?
- Ar cik ilgu laiku jārēķinās, lai saņemtu jaunu preci bojātās vai nepareizās preces vietā?
- Es vēlos nosūtīt atpakaļ iegādāto preci, taču nevaru atrast rēķinu. Kā man rīkoties?
- Neesmu saņēmis/-usi pasūtījuma apstiprinājumu. Kāds ir tā iemesls?
- Kā var zināt, vai pasūtījumu veicu pareizi?
- Vai ir iespējams anulēt jau veiktu pasūtījumu?
- Pasūtītā prece tika piegādāta bojāta. Kā man jārīkojas?
- Es pārdomāju attiecībā uz saņemto preci. Vai es varu to nosūtīt atpakaļ? Kā es varu izmantot atteikuma tiesības?