Piegādātās preces komplektācija nav pilnīga, nav visu piederumu. Kā man jārīkojas?
Jautājums
Piegādātās preces komplektācija nav pilnīga, nav visu piederumu. Kā man jārīkojas?
Risinājums
Atvainojamies, ka jūsu pasūtījums netika piegādāts pilnā komplektācijā. Lūdzu, sazinieties ar mums, zvanot pa tālruni +37166778817, vai rakstot uz e-pastu: , lai vienotos par jebkuru trūkstošo detaļu atkārtotu piegādi.
Vai šis raksts bija noderīgs?
Saistītie raksti
- Kad es saņemšu pasūtījuma apstiprinājuma e-pastu?
- Kā es varu saņemt informāciju par mana pasūtījuma statusu?
- Vai ir iespējams mainīt jau veiktu pasūtījumu?
- Ar cik ilgu laiku jārēķinās, lai saņemtu jaunu preci bojātās vai nepareizās preces vietā?
- Es vēlos nosūtīt atpakaļ iegādāto preci, taču nevaru atrast rēķinu. Kā man rīkoties?
- Neesmu saņēmis/-usi pasūtījuma apstiprinājumu. Kāds ir tā iemesls?
- Kā var zināt, vai pasūtījumu veicu pareizi?
- Vai ir iespējams anulēt jau veiktu pasūtījumu?
- Pasūtītā prece tika piegādāta bojāta. Kā man jārīkojas?
- Es pārdomāju attiecībā uz saņemto preci. Vai es varu to nosūtīt atpakaļ? Kā es varu izmantot atteikuma tiesības?