Neesmu saņēmis/-usi pasūtījuma apstiprinājumu. Kāds ir tā iemesls?
Jautājums
Neesmu saņēmis/-usi pasūtījuma apstiprinājumu. Kāds ir tā iemesls?
Risinājums
Mēs iesakām vispirms pārbaudīt nevēlamā e-pasta mapi. Ja e-pasta vēstules tajā nav, iespējams, ka e-pasta adresē ir bijusi kļūda vai radusies tehniska kļūme. Lūdzu, zvaniet mums pa tālruni +37166778817, vai rakstiet uz e-pastu: , un mēs nosūtīsim jums citu kopiju.
Vai šis raksts bija noderīgs?
Saistītie raksti
- Kad es saņemšu pasūtījuma apstiprinājuma e-pastu?
- Kā es varu saņemt informāciju par mana pasūtījuma statusu?
- Vai ir iespējams mainīt jau veiktu pasūtījumu?
- Piegādātās preces komplektācija nav pilnīga, nav visu piederumu. Kā man jārīkojas?
- Ar cik ilgu laiku jārēķinās, lai saņemtu jaunu preci bojātās vai nepareizās preces vietā?
- Es vēlos nosūtīt atpakaļ iegādāto preci, taču nevaru atrast rēķinu. Kā man rīkoties?
- Kā var zināt, vai pasūtījumu veicu pareizi?
- Vai ir iespējams anulēt jau veiktu pasūtījumu?
- Pasūtītā prece tika piegādāta bojāta. Kā man jārīkojas?
- Es pārdomāju attiecībā uz saņemto preci. Vai es varu to nosūtīt atpakaļ? Kā es varu izmantot atteikuma tiesības?