Kā var zināt, vai pasūtījumu veicu pareizi?
Jautājums
Kā var zināt, vai pasūtījumu veicu pareizi?
Risinājums
Ja pasūtījums ir veikts pareizi, jūs saņemsiet apstiprinājuma e-pastu ar pilnīgu informāciju par jūsu pirkumu.
Ja jūs neesat saņēmis apstiprinājuma e-pastu, mēs iesakām pārbaudīt visas nevēlamā e-pasta mapes, kuras jums var būt.
Ja jūs vēlaties pārbaudīt savu pasūtījumu vai pieprasīt citu pasūtījuma apstiprinājumu, jūs to varat izdarīt, piezvanot mums pa tālruni +37166778817, vai rakstot uz e-pastu: .
Vai šis raksts bija noderīgs?
Saistītie raksti
- Kad es saņemšu pasūtījuma apstiprinājuma e-pastu?
- Kā es varu saņemt informāciju par mana pasūtījuma statusu?
- Vai ir iespējams mainīt jau veiktu pasūtījumu?
- Piegādātās preces komplektācija nav pilnīga, nav visu piederumu. Kā man jārīkojas?
- Ar cik ilgu laiku jārēķinās, lai saņemtu jaunu preci bojātās vai nepareizās preces vietā?
- Es vēlos nosūtīt atpakaļ iegādāto preci, taču nevaru atrast rēķinu. Kā man rīkoties?
- Neesmu saņēmis/-usi pasūtījuma apstiprinājumu. Kāds ir tā iemesls?
- Vai ir iespējams anulēt jau veiktu pasūtījumu?
- Pasūtītā prece tika piegādāta bojāta. Kā man jārīkojas?
- Es pārdomāju attiecībā uz saņemto preci. Vai es varu to nosūtīt atpakaļ? Kā es varu izmantot atteikuma tiesības?