Ar cik ilgu laiku jārēķinās, lai saņemtu jaunu preci bojātās vai nepareizās preces vietā?
Jautājums
Ar cik ilgu laiku jārēķinās, lai saņemtu jaunu preci bojātās vai nepareizās preces vietā?
Risinājums
Ja pareizā ierīce ir pieejama centrālajā noliktavā, tā tiek nosūtīta nekavējoties pēc informācijas saņemšanas kopā ar ziņojumu par neatbilstību/bojājumu no mūsu loģistikas partnera. Lai pārliecinātos par preces pieejamību, lūdzu, sazinieties ar mūsu Tiešsaistes pārdošanas atbalsta nodaļu, zvanot pa tālruni +37166778817 , vai rakstot uz e-pastu: .
Ja prece nav pieejama, mēs veiksim naudas atmaksu identiskā veidā, kādā saņēmām samaksu.
Vai šis raksts bija noderīgs?
Saistītie raksti
- Kad es saņemšu pasūtījuma apstiprinājuma e-pastu?
- Kā es varu saņemt informāciju par mana pasūtījuma statusu?
- Vai ir iespējams mainīt jau veiktu pasūtījumu?
- Piegādātās preces komplektācija nav pilnīga, nav visu piederumu. Kā man jārīkojas?
- Es vēlos nosūtīt atpakaļ iegādāto preci, taču nevaru atrast rēķinu. Kā man rīkoties?
- Neesmu saņēmis/-usi pasūtījuma apstiprinājumu. Kāds ir tā iemesls?
- Kā var zināt, vai pasūtījumu veicu pareizi?
- Vai ir iespējams anulēt jau veiktu pasūtījumu?
- Pasūtītā prece tika piegādāta bojāta. Kā man jārīkojas?
- Es pārdomāju attiecībā uz saņemto preci. Vai es varu to nosūtīt atpakaļ? Kā es varu izmantot atteikuma tiesības?