Kā var veikt pasūtījumu?
Jautājums
Kā var veikt pasūtījumu?
Risinājums
Jūs varat iegādāties dažādas ierīces tieši, apmeklējot mūsu tīmekļa vietni. Preces meklējiet mūsu produktu lapā. Ja mūsu tīmekļa vietnē redzamā prece ir pieejama iegādei, jūs veicat pasūtījumu, ieliekot preci grozā un pabeidziet norēķināšanās procesu. Kad pasūtījums būs pabeigts, jūs saņemsiet e-pastu ar pasūtījuma apstiprinājumu. Tajā būs apkopota informācija par jūsu pasūtījumu. Saistošs līgums stāsies spēkā pēc tam, kad mēs pieņemsim pasūtījumu, nosūtot e-pastu ar pirkuma apstiprinājumu, apstiprinot pasūtīto preču nosūtīšanu, vienojoties par pasūtīto preču piegādes laiku, vai faktisko piegādi.
Citas ierīces, kuras nav pieejamas iegādei mūsu tīmekļa vietnē, var iegādāties pie kāda no mūsu mazumtirgotājiem.
Ja jums rodas jebkādi jautājumi par pieejamajām precēm, lūdzu, zvaniet mums pa tālruni +37166778817, vai rakstiet mums uz e-pastu: .
Vai šis raksts bija noderīgs?
Saistītie raksti
- Kad es saņemšu pasūtījuma apstiprinājuma e-pastu?
- Kā es varu saņemt informāciju par mana pasūtījuma statusu?
- Vai ir iespējams mainīt jau veiktu pasūtījumu?
- Piegādātās preces komplektācija nav pilnīga, nav visu piederumu. Kā man jārīkojas?
- Ar cik ilgu laiku jārēķinās, lai saņemtu jaunu preci bojātās vai nepareizās preces vietā?
- Es vēlos nosūtīt atpakaļ iegādāto preci, taču nevaru atrast rēķinu. Kā man rīkoties?
- Neesmu saņēmis/-usi pasūtījuma apstiprinājumu. Kāds ir tā iemesls?
- Kā var zināt, vai pasūtījumu veicu pareizi?
- Vai ir iespējams anulēt jau veiktu pasūtījumu?
- Pasūtītā prece tika piegādāta bojāta. Kā man jārīkojas?