Ko darīt, ja manā pasūtījumā ir norādīts “piegādāts”, bet es to vēl neesmu saņēmis/usi?
Risinājums
Ja jūsu pasūtījums ir atzīmēts kā piegādāts, bet jūs to neesat saņēmis:
Sazinieties ar kaimiņiem vai ēkas pārvaldnieku.
Sazinieties ar kurjeru, izmantojot izsekošanas informāciju.
Ja joprojām nevarat atrast savu pasūtījumu, sazinieties ar klientu atbalsta dienestu, lai saņemtu palīdzību.
Vai šis raksts bija noderīgs?
Saistītie raksti
- Kad es saņemšu pasūtījuma apstiprinājuma e-pastu?
- Kā es varu saņemt informāciju par mana pasūtījuma statusu?
- Vai ir iespējams mainīt jau veiktu pasūtījumu?
- Piegādātās preces komplektācija nav pilnīga, nav visu piederumu. Kā man jārīkojas?
- Ar cik ilgu laiku jārēķinās, lai saņemtu jaunu preci bojātās vai nepareizās preces vietā?
- Es vēlos nosūtīt atpakaļ iegādāto preci, taču nevaru atrast rēķinu. Kā man rīkoties?
- Neesmu saņēmis/-usi pasūtījuma apstiprinājumu. Kāds ir tā iemesls?
- Kā var zināt, vai pasūtījumu veicu pareizi?
- Vai ir iespējams anulēt jau veiktu pasūtījumu?
- Pasūtītā prece tika piegādāta bojāta. Kā man jārīkojas?