Nevar pieteikties sadaļā Mans konts/ Paroles atiestatīšanas e-pasts nav saņemts
Jautājums
Nevar pieteikties Manā kontā
Pieprasīja jaunu paroli, bet paroles saite netika saņemta
Risinājums
Biežākais iemesls – jūsu paroles aktivēšanas saite var būt nonākusi surogātpasta vai nevēlamā e-pasta mapē.
Pārbaudiet, lūdzu, savu surogātpasta/nevēlamā e-pasta mapi.
Mēģiniet notīrīt kešatmiņu (kā to izdarīt, ir atkarīgs no jūsu pārlūkprogrammas).
Mēģiniet izmantot citu pārlūkprogrammu.
Sazinieties ar mums zvanot pa tālruni +371 66778817, vai rakstiet uz e-pastu:
Vai šis raksts bija noderīgs?
Saistītie raksti
- Kad es saņemšu pasūtījuma apstiprinājuma e-pastu?
- Kā es varu saņemt informāciju par mana pasūtījuma statusu?
- Vai ir iespējams mainīt jau veiktu pasūtījumu?
- Piegādātās preces komplektācija nav pilnīga, nav visu piederumu. Kā man jārīkojas?
- Ar cik ilgu laiku jārēķinās, lai saņemtu jaunu preci bojātās vai nepareizās preces vietā?
- Es vēlos nosūtīt atpakaļ iegādāto preci, taču nevaru atrast rēķinu. Kā man rīkoties?
- Neesmu saņēmis/-usi pasūtījuma apstiprinājumu. Kāds ir tā iemesls?
- Kā var zināt, vai pasūtījumu veicu pareizi?
- Vai ir iespējams anulēt jau veiktu pasūtījumu?
- Pasūtītā prece tika piegādāta bojāta. Kā man jārīkojas?