Vai varu mainīt piegādes adresi?
Jautājums
Vai varu mainīt piegādes adresi?
Risinājums
Ja jūsu pasūtījums vēl nav nosūtīts, ir iespējams atjaunināt piegādes adresi. Lai pieprasītu šīs izmaiņas, lūdzu, nekavējoties sazinieties ar klientu atbalsta dienestu, zvanot pa tālruni +37166778817, vai rakstot uz e-pastu: eveikals@electrolux.com.
Vai šis raksts bija noderīgs?
Saistītie raksti
- Kad es saņemšu pasūtījuma apstiprinājuma e-pastu?
- Kā es varu saņemt informāciju par mana pasūtījuma statusu?
- Vai ir iespējams mainīt jau veiktu pasūtījumu?
- Piegādātās preces komplektācija nav pilnīga, nav visu piederumu. Kā man jārīkojas?
- Ar cik ilgu laiku jārēķinās, lai saņemtu jaunu preci bojātās vai nepareizās preces vietā?
- Es vēlos nosūtīt atpakaļ iegādāto preci, taču nevaru atrast rēķinu. Kā man rīkoties?
- Neesmu saņēmis/-usi pasūtījuma apstiprinājumu. Kāds ir tā iemesls?
- Kā var zināt, vai pasūtījumu veicu pareizi?
- Vai ir iespējams anulēt jau veiktu pasūtījumu?
- Pasūtītā prece tika piegādāta bojāta. Kā man jārīkojas?