Bezmaksas piegāde pasūtījumiem virs 40€
30 dienu atgriešana
Sirdsmiers
Serviss un atbalsts
Serviss un atbalsts
Atbalsts Pasūtījums
Meklēt mūsu atbalsta rakstos
Ieteicamie raksti par Pasūtījums
Kur jūs sūtāt?
Cik ilgā laikā notiek piegāde?
Vai varu mainīt piegādes adresi?
Ko darīt, ja manā pasūtījumā ir norādīts “piegādāts”, bet es to vēl neesmu saņēmis/usi?
Kā var veikt pasūtījumu?
Kad es saņemšu pasūtījuma apstiprinājuma e-pastu?
Kā es varu saņemt informāciju par mana pasūtījuma statusu?
Vai ir iespējams mainīt jau veiktu pasūtījumu?
Piegādātās preces komplektācija nav pilnīga, nav visu piederumu. Kā man jārīkojas?
Ar cik ilgu laiku jārēķinās, lai saņemtu jaunu preci bojātās vai nepareizās preces vietā?
Es vēlos nosūtīt atpakaļ iegādāto preci, taču nevaru atrast rēķinu. Kā man rīkoties?
Neesmu saņēmis/-usi pasūtījuma apstiprinājumu. Kāds ir tā iemesls?
Nevar pieteikties sadaļā Mans konts/ Paroles atiestatīšanas e-pasts nav saņemts
Kā var zināt, vai pasūtījumu veicu pareizi?
Vai ir iespējams anulēt jau veiktu pasūtījumu?
Pasūtītā prece tika piegādāta bojāta. Kā man jārīkojas?
Es saņēmu nepareizu preci. Kā man jārīkojas?
Konstatēju, ka esmu pasūtījis savu ierīci nepareizā krāsā. Kā var apmainīt ierīci?
Es pārdomāju attiecībā uz saņemto preci. Vai es varu to nosūtīt atpakaļ? Kā es varu izmantot atteikuma tiesības?