Bezmaksas piegāde pasūtījumiem virs 40€
30 dienu atgriešana
Sirdsmiers
Serviss un atbalsts
Serviss un atbalsts
Atbalsts Pasūtījums
Meklēt mūsu atbalsta rakstos
Ieteicamie raksti par Pasūtījums
Kā var veikt pasūtījumu?
Neesmu saņēmis/-usi e-pastu ar sava pasūtījuma apstiprinājumu. Kā man jārīkojas?
Kā es varu saņemt informāciju par mana pasūtījuma statusu?
Vai ir iespējams mainīt jau veiktu pasūtījumu?
Piegādātās preces komplektācija nav pilnīga, nav visu piederumu. Kā man jārīkojas?
Ar cik ilgu laiku jārēķinās, lai saņemtu jaunu preci bojātās vai nepareizās preces vietā?
Es vēlos nosūtīt atpakaļ iegādāto preci, taču nevaru atrast rēķinu. Kā man rīkoties?
Neesmu saņēmis/-usi pasūtījuma apstiprinājumu. Kāds ir tā iemesls?
Nevar pieteikties sadaļā Mans konts/ Paroles atiestatīšanas e-pasts nav saņemts
Kā var zināt, vai pasūtījumu veicu pareizi?
Rādīt vairāk